İsmini vermeden, kısa ya da uzun fark etmez; içinizde kalmış bir cümleyi buraya bırakın. Belki hiç söyleyemediğiniz bir özür, bir teşekkür ya da bir itiraf... 👀✨
Not: Saygı çerçevesinde cevaplayalım. 😊
Merhaba grafikerim görsel iletişim tasarımı bölümünü bitirdim 5 sene ajans ve sosyal medya yönetimini tecrubem var iş arıyorum ilgilenenler yorum yaparsa ben iletişim kurarım