"Şu an aklınızdaki kişiye söyleyemediğiniz şey ne?
İsmini vermeden, kısa ya da uzun fark etmez; içinizde kalmış bir cümleyi buraya bırakın. Belki hiç söyleyemediğiniz bir özür, bir teşekkür ya da bir itiraf... 👀✨
Not: Saygı çerçevesinde cevaplayalım. 😊