0 Seviyorsanız, bitmemiş, yaşanmış, yarım kalmış bir hikâyeniz varsa gidin söyleyin. Kimseyi üzmeyin. Çünkü sonra biz seviyoruz, bakıyoruz ki başkası için acı çekiyor; sırf mutlu olsun diye, unutamadığıyla olsun diyecek kadar çok seviyoruz. Hani derler ya, aşk yaşanmayana güzel, yağmur ıslanmayana…