0 Uydukent'te 2+1 veya 3+1 kiralık ev arıyorum. Eşyalı ya da eşyasız olması fark etmez. Emlakçı olmadan, uygun fiyatlı daire arıyorum. Bilgisi olanlar benimle iletişime geçebilir. Teşekkürler.
0 iki gün önce akşam saat 10 civarında alternatif tatlı karşısında otobüs durağında beklerken gri doblo ile önümden geçip tekrar dönüp bakan çocuk bul lan beni
0 Senden vazgeçtiğim için o kadar mutluyumki ,asla vazgeçemem ,hata ölürüm felan sanıyordum başlarda o kadar çok sevdimki seni ,sende bu güzel sevgimi ihanet tohumlarını ekerek yok ettin ,iyiki bunu yaptın çok üzülsemde iyiki yaptın diyorum çünkü ben seni başka türlü silemezdim,harcadığın sevgimin zerresini başkaları sana sunamicak seninde bu hayattaki dersin bu olsun ..
0 Henüz neyi kaybetiğinin farkında değilsin ,farkında olucağın gün herşey için o kadar geç olucaki tek mesaj atmaya dahi cesaretin olamicak ,o keşkeler ve pişmanlıkların bir ömür yakanı bırakmicak benimde sana hediyem bu olsun ,hayatın boyunca birdaha asla bu kadar sevilmiceksin ,elinin tersiyle ittiğin sevgimi avucunu açıp rabimden diliceksin Bende hak ettiğim hayatı ,beni hak eden insanla yaşıyacağım …