Yazdığınız mesajlara yorum veya beğeni geldiğinde bildirim almak istiyorsanız ya da diğer kullanıcılarla özel mesajlaşabilmek için lütfen Kayıt olun.

anonim_bayan

99204

0

17084

6762

anonim_bayan 2

1 Dün c.k.ta iskender yiyen siyah tişörtlü beyefendi. Kendini belli et diyeceğim ama beğeni ya da yorum yapacak birine benzemiyorsun. Nasıl bulacağım seni

anonim_bayan 1

0 Satılık HP marka Intel core i5 işlemcili 4 GB RAM laptop var fiyat 1500 TL almak isteyenler ulaş yazmaları yeterli

anonim_bayan 0

1 Meğer ne kaybetmişim canımdan çok sevmişim, affet çok geç anladım, senden kalan birçok şey, hatıra oldu şimdi, dön artık çok pişmanım...


anonim_bayan 0

0 D. cafe arkası 3+1 dayalı döşeli bodrum kat devredilecektir irtibat için ulaş yazmanız yeterli.

anonim_bayan 0

1 Eminim göründüğün kadar cool biri değilsindir kullanıcı adın gibimisin gerçekten takip isteğimi kabul edersen bişey deniycem tosbikk 🐢 🙈


anonim_bayan 0

1 Biz içinizi biliyoruz, siz dışınıza kanacak salak bulmaya devam edin...

anonim_bayan 0

1 Merhaba diğer kadınlara örnek olsun diye dün başıma gelen şeyi anlatmak istiyorum. Olay bingölde geçmedi ama eminim bingölde de çokça yaşanıyordur. Bir adam bana instagram üzerinden iş teklifinde bulundu evraklarla ilgilenecektim, ofise gittiğimde işi biraz öğrettikten sonra cinsel tacizde bulundu ve eşyalarımı toplayıp kaçtıktan sonra direkt karakola gittim şikayetçi oldum ve o kişi hemen evinden alındı. Olayı baya büyüttüler umarım sonuç alırım. Arada duyuyorum ev temizliği için gidip tacize uğrayan kadınları. Nolur korkmayın


anonim_bayan 0

0 Arkadaşlar lütfen ayan gibi gezmeyin ortalıkta. Bu nedir ne bi bakıyorsun biri şapkayı takmış fosforluları giymiş eller kollar bağımsız birbirinden itici itici hareketler bu ne yaa. Bide bunları sevenler çok diyorlar valla tam kroluk onları seven kızların aklına şaşıyorum ama emin olun evlilik gibi ciddi konularda asla size bakmazlar bingölün kızları havalı paraya da bi o kadar önem veriyorlar. Biran önce kendinize gelin . Simdi laylaylom kafasindasiniz yasiniz ilerleyince evlenmek istediginizde suan sizi bu halinizle seven kimse olmicak hepsi rahatını düşünüp parası olan birini isticek. Şuan herkes beni seviyor kafasında olmayın ilerleyen zamanlarda göreceksiniz ..valla kendinize yazık ediyorsunuz.

anonim_bayan 0

1 Yeminle bu bingöl sanki küçük paristir😂 bune herkes havalıdır asla kötülemek için söylemiyorum ama insanları özellikle kızları çok havalı bu bir gerçek buradakilerin çoğu kızları erkek düşkünü erkekleride kız düşkünü şimdiki gençlerde hep bu tarz şeyler var işleri güçleri karı kız, erkek


anonim_bayan 1

1 Bu sene Bingöle taşınacağız mecburi olarak. Sizden ricam Bingöl insanını dürüst bi şekilde anlatabilirmisiniz ?😊