0 Mağazaların camına deneyimli deneyimsiz eleman aranıyor yazıyorlar giriyoruz deneyimimiz yok diyoruz işe almamak için bahane buluyorlar daha önce hiç çalışmadım kimse beni almazsa nasıl deneyimim olacak bence hiç birinin işçiye ihtiyacı yok zaten bide gencler iş begenmiyor diyorlar bu gidişle bu yazda evdeyim 1 hafta deneyin en azından başvuran kişileri insan beğenmiyorlar bunlarda sabır