0 Merhabalar iyi akşamlar bugün başıma gelen bi durumdan bahsetmek istiyorum belki bazılarının da başına gelmiştir ama Bingöl halkı her konuda susmaya devam ediyorlar bi bayan olarak bana yapılan bence çok yanlış bir durumdu işten çıktım otobüse bindim fakat indiğim zaman rica da bulundum rica etsem kapıyı açar mısınız diye güzel bir üslup ile konuştum fakat arka kapı açık ordan inin inerken bi cümle daha kullandı fakat tam olarak duyamadım bişey demezdim ama inerken ricada bulunduğum halde arka kapıdan inersiniz dediği halde susmama rağmen onca insanların arasında bana kaba bi şekilde kimse konuşamaz ve beyfendiye de dedim keşke dolu olduğunda da aynı şekilde tavır verse ve arka kapıdan kimsenin binmemesine de karşı bu tavrı kullansa sizde çalışansınız bizde o otobüse biniyoruz diye kimsenin herhangi birine böyle üstün tavırlı konuşması hoş değil herkes böyle her konuda susuyor defalarca başka insanlara kaba konuştuğunu duydum ama bakıyorum ki herkes halinden memnun ve bu duruma birileri el atmalı diye düşünürüm