0 İhanet yükü çok zordur herkes kaldıramaz helki bunu en yakının yaparsa bunca emeğin boşa gitmesi gerçekten insanı çok üzüyor. Buna sana hiç yakıştıramadım. ( Seviyorsanız söyleyiniz sarılınız yarın çok geç olabilir değer kaybetmeden önce anlaşılmalı bence )