0 Bu akşam kent parkta gördüğüm sarı takımlı kahve şal gözlüklü önünde kahve korse tarz bir şey yakmıştın hata ayağı kalkıp arkadaşlarına düzeltmelerini istedin sürekli göz göze geldik karşınızdaki gruptan ful siyah giyen kıvırcık çoçuk bunu görürsen beğen fake nokta koy ben bulurum çok tatlıydın umarım arkadaşların sen burayı takip ediyorsunuz ulaşşşşşş