0 Yok mu ya bi zabıta yok mu adım başı dilenci dolmuş koca şehir bunlar yüzünden gerçek ihtiyaç sahiplerini göremiyoruz ha bire yanımıza gelip abla bize yemek alır mısın diyorlar. beni yanlış anlamayın amacım kötülük değil ama görevliler görevini yapsın