0 Ben insanların ölünce çabucak unutulmasına hayret kalıyorum ,daha insan kendi acısını atlatmadan yemek dağıtma eylemine çay dağıtma eylemine geçmeleri çok acı bence insan tam üç gün boyunca acılarını bı yasamalari o şoku o acıyı sindirmeliler.ama gerçekten ölü senin olmayınca yemeğide helvasida tatli gelir.😔😔.Z.y.n.p...
anonim_bayan
0
Ya isim verip durmasana yarabbi bir sürü Zeynep var bazı mallar uzerine alınıyor sacma sapan iş yapmayın ya da soyad baş harfi bırakın bu ne iş