0 B. da çalışan, bugün geldim oraya (22 Haziran) saat 18.30-18.40 civarı geldim oraya kırmızı üst giymiştim üni, polo yaka bordo şal vardı. Gözlüklüydum. Gelip size bir tane cafe nin yerini sormuştum. Sen siyah gömlek giymiştin kasa tarafında duruyordun. Çalışma arkadaşların vardı yanında ondan Instagramini alamadım. Bunu görüyorsan kendini belli eder misin tanışmak isterim seninle...