0 Senden vazgeçtiğim için o kadar mutluyumki ,asla vazgeçemem ,hata ölürüm felan sanıyordum başlarda o kadar çok sevdimki seni ,sende bu güzel sevgimi ihanet tohumlarını ekerek yok ettin ,iyiki bunu yaptın çok üzülsemde iyiki yaptın diyorum çünkü ben seni başka türlü silemezdim,harcadığın sevgimin zerresini başkaları sana sunamicak seninde bu hayattaki dersin bu olsun ..