Yazdığınız mesajlara yorum veya beğeni geldiğinde bildirim almak istiyorsanız ya da diğer kullanıcılarla özel mesajlaşabilmek için lütfen Kayıt olun.

Yeni Instagram hesabımız @bingolitirafcom

0 Ben insanların ölünce çabucak unutulmasına hayret kalıyorum ,daha insan kendi acısını atlatmadan yemek dağıtma eylemine çay dağıtma eylemine geçmeleri çok acı bence insan tam üç gün boyunca acılarını bı yasamalari o şoku o acıyı sindirmeliler.ama gerçekten ölü senin olmayınca yemeğide helvasida tatli gelir.😔😔.Z.y.n.p...