0 Ben buraya içimi dökemem ama ikimizde haklıyı haksızı bırakıp birimizin adım atmasını bekliyoruz sen dahil şahit olan herkes benim sana olan merhametimi merakımı biliyor bu umursamaz tavırların zaten kırgınlığından ancak senin tercihlerinin sonuçlarını bende seninle yaşıyorum, gözüm gelişinde değil gidişinde kendinle konuş yine bi bankta otur düşün ama bunlarında bi sınav olduğunu bilerek hâlâ hiç bi’ şey için geç olmadığını anlayarak düşün, insan zıttıyla terbiye olur eşiyle kavuşur…
anonim_bay
0
Vallahi sana Ulaşamıyorum ulasabilsem ilk günden ulaşırdım. Sen benim sana ulasabilecegimi düşünüyorsun da ulaşamıyorum
anonim_bayan
0
Yanlıs oldu heralde bahsettigim kisi gururundan o konuyu kendisiyle bile konusmaz
anonim_bay
0
Sende abartma, kendisiyle gururun dan konuşamaz mış. İtirafı kime attığın ve itirafin Kimin attığı anlaşılınca kıvırmaya başlıyorsun. Kendine yediremiyorsun demi attığın itirafı kimliğini açıklayarak ben attım diyerek. Gerçi sende o g...t ne arar. O olsaydı sevdiğin adam senin için yıllarca emek verdiği hâlde ve sende bundan haberin olduğu halde onun seni bulmaması için ondan kaçıp kendini gizlemezdin. Bunların hepsini biliyorum. Daha da neler biliyorum da ağzımı açmak istemiyorum.
anonim_bayan
0
Kardeşim ne yılı ya bizimki öyle bi sey değil yanlıs itirafa alınmışsın uzatma