0 Kaza yapmışsın yine dikişlerini yeni almışlardı yerinde dur biraz ya ama ahını aldığın kızlara say ben allahıma göz yaşım kadar yaşat allahım dedim belki hayatından çok sevdiğin birini kaybedince duyguların yerine gelecek ama o gün çokk geç olacak sebepsiz yere çok güzel giden ilişkimizi bitirdin ya helal olsun bari sağlam kal da daha çok üzülmeyeyim
anonim_bay
0
Kaza yapan hakkında biraz detay verir misin isminin baş harfi gibi