0 Çok özlüyorum çok. Yakında gelecem kırılan kalbini almaya inşallah. sende artık moralini bozma. Her ne kadar da birbirimize yanlış yaptıysakta barışmak daha güzel bir şey küs kalmaktan dansa. sadece birbirimizi tüketiyoruz böyle yaparak. Senden sadece isteğim kimsenin ne dediğini bakma. sabır ve dua et inşallah göreceksin ki işler yoluna girecek.
anonim_bayan
0
Detay ver ama mümkünse karşı tarafın net anlayacağı şekil olsun herkes alınıyor bu şekil
anonim_bay
0
Sadece şunu söyleyebilirim Yıllardır birbirimizi sevipte, özlem duyup birbirimize kavusamadıgımız kişiye yazdım