0 Fake hesap açıyorsun iyi hoş stalklıyosun da sanal alemde bile saklanabilecek kadar korkuyorsan neden bu yanlışları yaparken ikinci kez düşünmedin.Kaç ay oldu ben bıktım sen bıkmadın madem bu kadar merak ediyosun, bazı şeyleri hâlâ bitirememişsin şu gururunu kendinle verdiğin savaşı bitirip gönül almayı bi’ öğrensene. İnternetten nereye kadar saklanıp izleyeceksin şimdilik böyle gitse de ya bi gün aralayıp baktığın perdenin ardında beni göremezsen?
anonim_bay
0
Seninde hoşuna gidiyor demi çakkal burda ne kadar böyle konuşsanda alttan alta hoşuna gidiyor gizliden senin takipçin olması