0 Kendini üzme. her ne kadar da hatalı olursan da yine de seni çok özledim. Kaç defa sana karşı hayvanlık yaptım. sen zamanında onları örttün görmezden geldin. Bana temiz sayfa açtın. Sen bi küçük hata yapmışsın ona mı bakacam. İnşallah yanına geldiğimde bana kırgın olmazsın.Seni hep sevdim yine seveceğim eğer birbirimize nasip olmazsak bile.
anonim_bayan
0
Ben kendimi üzmüyorum zaten beni sen üzüyodun yine aynı şekil sen güldürüyodun o saçma tartışmalarını da özlemedim değil ama aynı sözleri tekrar beni kırmak için söylerken hiç düşünmedin bu benim zoruma gidiyor ,ayrıldıktan sonra neler yaptığındanda haberim var gönül almayı öğrendiğin zaman bu konuların saçmalığını bir kez daha anlayacaksın merak etme benimki bi kırgınlık , nefret değil.