0 Kendini üzme. her ne kadar da hatalı olursan da yine de seni çok özledim. Kaç defa sana karşı hayvanlık yaptım. sen zamanında onları örttün görmezden geldin. Bana temiz sayfa açtın. Sen bi küçük hata yapmışsın ona mı bakacam. İnşallah yanına geldiğimde bana kırgın olmazsın.Seni hep sevdim yine seveceğim eğer birbirimize nasip olmazsak bile.