0 Pekala sen bilirsin. Ben çok isterdim seninle yeni bir sayfa açmayı. Ama ne ben sana adım atabiliyorum(bulamıyorum ve ulaşamıyorum) ne de sen adım atmak istemiyorsun. Hâlbuki benim sana ulaşabilme imkanın olsaydı zaten yıllar evvel beklediğin şekilde karşına gelecektim. Seni görmek ve bulmak için yapmadığım şey kalmadı. Senin dediğin gibi bankta otur biraz düşün. Lafının yanında benim senin için verdiğim ekmeklerin tartışması bile olamaz. Artık öyle bir reddeye gelmiştin ki seni düşünerek sabahladığım günler bile oldu.Aradan geçen yıllar içinde Seni unutabilmek için çok uğraştım. tam unuttum, bu çıkmaz'ın içinden çıktım, kendime geldim derken yine sen hayatımın içine girdin. Yine alt üst ettin. 8-9 ay önce beni arkadaşıma sorduğunda çok umutlanmıştım belki dolaylı yoldan tanışmak ister. Ama sadece arkadaşla bilgi toplamak için beni sorduğunu ve oyalandığımı anlayınca başımın üzerinden sanki Kaynar Su dökülmüş gibi hissettim. Bu kadar ters köşe olacağımı bilmezdim. Senden dolayı o beni sorduğun arkadaşı da sildim artık ebediyen.Bari bir iş yapıyorsunuz beni işyerimdeki arkadaşlarıma soruyorsun işini düzgün yapmanı beklerdim. Artık beni bu sayfada bu bataklık'ta bekleme bi daha bu sayfaya ne itiraf atarım ne de itiraflara bakarım.artık bi daha burda olmamak üzere. Kendine iyi bak
0 Merhabalar iyi akşamlar bugün başıma gelen bi durumdan bahsetmek istiyorum belki bazılarının da başına gelmiştir ama Bingöl halkı her konuda susmaya devam ediyorlar bi bayan olarak bana yapılan bence çok yanlış bir durumdu işten çıktım otobüse bindim fakat indiğim zaman rica da bulundum rica etsem kapıyı açar mısınız diye güzel bir üslup ile konuştum fakat arka kapı açık ordan inin inerken bi cümle daha kullandı fakat tam olarak duyamadım bişey demezdim ama inerken ricada bulunduğum halde arka kapıdan inersiniz dediği halde susmama rağmen onca insanların arasında bana kaba bi şekilde kimse konuşamaz ve beyfendiye de dedim keşke dolu olduğunda da aynı şekilde tavır verse ve arka kapıdan kimsenin binmemesine de karşı bu tavrı kullansa sizde çalışansınız bizde o otobüse biniyoruz diye kimsenin herhangi birine böyle üstün tavırlı konuşması hoş değil herkes böyle her konuda susuyor defalarca başka insanlara kaba konuştuğunu duydum ama bakıyorum ki herkes halinden memnun ve bu duruma birileri el atmalı diye düşünürüm