0 Hep eksik kalicaz bu dünyada.bizden önce gidenlerle veya bizden sonra gideceklere.ardimiza özlemle yarinilarimiza ise korkarak ilerlicez.zaten bu fani dunyadanda mutluluk beklenilmezdi..Z.y.n.p
1 Sürekli uydukente aşağıda bi kahvede oturuyorsun seni genelde kırmızı kesik bir arabayla görüyorm plakası Sanrm 59 idi senin için sürekli kahvenin oradan geçiyorum lütfen artk gör beni .
0 Dün akşam dezza kafenin önünde karşılaştık P.Ş arkandan geldim komageneye girdiniz belli bir süre takip ettikten sonra izini kaybettim hesabın yok sanırım ama lütfen bu itirafımı görürsen yoruma nokta koyar mısın