Kadın Erkek Popüler

Çekilişimiz başlamıştır.

☑️ @amaraguzellikbingol Sayfamızı takip et.

☑️Fotoğrafın altına 3 arkadaşını etiketle.

☑️Sayfamızdaki gönderileri beğen.

Kazanan 1. kişiye medikal cilt bakımı kazanan 2. kişiye tek seans koltukaltı lazer epilasyon hediye 😊

Ne kadar çok etiket o kadar çok kazanma şansı👍

0 Kiralık ev arıyorum üniversite yakınlarında. Devrenden arkadaşlar yorum yapsın.
0 Mardinli olduğunu biliyorum sadece numarasını bulmuştum bir ara ulaştım kendisine şans istedim o kendisini biliyor vazgeçemem senden kalbimi çaldın ve zalimin kızı parkta gördüm seni bugün yine lütfen engelimi kaldır bana bir şans ver 💐💮
0 İnsan hayatında çok seviyorum dediği biri varken başka bir kıza' günaydın güzellik' yazıyorsa bu nasıl bir karakterdir sizce? Nasıl bir duyguya sahiptir? Nolur fikirlerinizi paylaşın benimle. Ve yine aynı kişi eğer değiştiyse size bambaşka davranıyorsa sorduğunuz halde derdim ayrılık değil diyorsa derdi nedir? Lütfen samimi cevaplar verin.
0 Ev arkadaşı arıyorum. Cinsiyet ayırmıyorum öncelikle temiz olması ve erkek gelecekse kiranın hepsini verir haberi olsun. maximum gider 4 bin. Evli olanlar yorum yapmasın
0 Dün gece bana arabada naptıysanız hepsini savcıya anlattım bugun. Şikayette bulundum ses kaydı yapmıştım hayatını söndürecem senin. Bi iki güne mahkeme kağıdı gelir hastanene. Onca yıl okudun doktor oldun ama buraya kadar. Artık içerde seni hadım ettiklerinde tekrar dikmek için uğraşırsın!!!
0 Merhaba ev arkadaşı arıyoruz ev 3+1 Karşıyaka üniversiteye 5 dakikalık yürüme mesafesinde evde herşey mevcut gelen kişi valizi alıp gelecek
0 Komple Sıfır Döşenmiş Tertemiz Eşyalarımı Devrediyorum. Fiyatını Uygun Vericem Temizliğe ve Kaliteye Önem Veren Arkadaşlar Yorum Yazsın Ben Ulaşırım....
0 Seni gördüğüm yerde karşına çıkıcam bu böyle olmayacak. umarım reddetmezsin(minimum 80 karakter)
0 Uydukentte yarı bodrum 2+1 Kiralık ev arıyorum. Kirası uygun olsun. Varsa ulaşır mısınız lütfen.
0 M. Giyimde çalışan bayan b. İtirafı takip ediyorsunuz beğenin ben sizi bulurum