0 B. da çalışan, bugün geldim oraya (22 Haziran) saat 18.30-18.40 civarı geldim oraya kırmızı üst giymiştim üni, polo yaka bordo şal vardı. Gözlüklüydum. Gelip size bir tane cafe nin yerini sormuştum. Sen siyah gömlek giymiştin kasa tarafında duruyordun. Çalışma arkadaşların vardı yanında ondan Instagramini alamadım. Bunu görüyorsan kendini belli eder misin tanışmak isterim seninle...
0 Kallium kavşağında otobüse binen çıtı pıtı etekli ne güzel bakıyorsun öyle. Sana bakmaktan ineceğim durakta inmekten vazgeçiyordum az kalsın. En arkada oturan kişiyim buralardaysan kendini belli et.
0 Uydukent şubemizde görevlendirilmek üzere güler yüzlü iletişimi kuvvetli ve ekip çalışmasına uyum sağlayabilecek bayan personel aranmaktadır gün içinde belirlenen mesai düzeni kapsamında olup çıkış saati18.00’dir ilgilenen adaylar detaylı bilgi almak için yorum yoluyla iletişime geçebilirler
0 Evet, maliye okuyan tatlı kız, Uzun bir aradan sonra seni yeniden görmek, tahmin ettiğinden daha çok mutlu etti beni. Bugün bordo arabasıyla yanından tam on kez geçen yakışıklı benim. 🙂 İtiraf ediyorum, belki biraz fazla tur attım ama insan bazen görmek istediği birini görünce direksiyonu kalbine bırakıyor. Bugün bana attığın o “Hadi artık gel, konuş benimle.” der gibi bakışların, sana yeniden yazma cesareti verdi. Ben bakışların yalan söylediğine hiç inanmadım; hislerimde de kolay kolay yanılmam. Sanki senin de bana karşı küçük de olsa bir merakın, bir ilgin var gibi. Belki edebimizden, belki çekingenliğimizden, belki de bu güzel heyecanın bozulmasını istemediğimizden gelip konuşamıyoruz. Umarım bunları çocukça bulmuyorsundur. Çünkü içimde tarif edemediğim bir his var. Bir gün mutlaka konuşacağız. Hatta nedense o konuşmanın bizi çok güzel ve çok farklı bir hikâyeye götüreceğine inanıyorum. Bundan sonra beni gördüğünde, cesaret vermek için küçücük bir işaret yeter. Bir gülümseme, bir bakış, belki de birkaç saniyelik göz göze geliş. Söz, bu kez gelip konuşacağım. Ve son olarak Maliye okuyan arkadaşlar, lütfen bu mesajı ona ulaştırın. Çünkü o, kendini çok iyi biliyor.
0 Yok mu ya bi zabıta yok mu adım başı dilenci dolmuş koca şehir bunlar yüzünden gerçek ihtiyaç sahiplerini göremiyoruz ha bire yanımıza gelip abla bize yemek alır mısın diyorlar. beni yanlış anlamayın amacım kötülük değil ama görevliler görevini yapsın