0 Admin paylaş artıkkkkkk...! Bugün 22 Haziran saat 18.20-18.40 saatlerinde kaliumda ki by kook cafeye gelmiştim. Kasa tarafında duruyordun sende siyah gömlek siyah pantolon giymiştin, uzun boyluydun. Gelip başka bir cafeyi sordum sana, sende arkadaşlarina sordun. Ben, kırmızı polo yaka, siyah pantolon giymiştim, bordo şal takmıştım. Gözlüğüm de vardı. Bir süre oyalanmak için başka şeyler sordum arkadaşların gider de Instagramini alırım diye ama olmadı telefonum çaldı çıktım. Buralardaysan beğen yada nokta koy... Cafenin Instagram hesabından baktım biraz bulamadım lütfen ulaş banaaa...
0 3 4 gün önce afatlarda cg ile gezen iki çocuk vardı bir kaç defa yanımdan geçtiniz yeşil bi tişört giyinmiştin geçerken korna çaldın kaç defa görürsen nokta koy
0 Bu akşam saat 7 gibi rekabet karşısnda yürüyordn escallede sağda en sonda oturan beyaz pantolon yelek şeklinde takım giyinmiştin o güzel beyazlı bunu görüyosan beğen ulaş harika bir detaysın 😍
0 B. da çalışan, bugün geldim oraya (22 Haziran) saat 18.30-18.40 civarı geldim oraya kırmızı üst giymiştim üni, polo yaka bordo şal vardı. Gözlüklüydum. Gelip size bir tane cafe nin yerini sormuştum. Sen siyah gömlek giymiştin kasa tarafında duruyordun. Çalışma arkadaşların vardı yanında ondan Instagramini alamadım. Bunu görüyorsan kendini belli eder misin tanışmak isterim seninle...
0 Kallium kavşağında otobüse binen çıtı pıtı etekli ne güzel bakıyorsun öyle. Sana bakmaktan ineceğim durakta inmekten vazgeçiyordum az kalsın. En arkada oturan kişiyim buralardaysan kendini belli et.