0 Bingöl'de yeni bir sayfa kuruyoruz arkadaşlar jettacilara özel katılım çok olursa kuracam jettacilar araçlarınızı yorumlarda paylasir mısınız sayımızı bilelim
0 Asla hattanı kabul etmiyorsun(çok abartıyorsun nolacak ki) dediğin şeyler benim hayatıma mal olacak şeylerdi ama sen onu düşünemezsin sen şımarık bi çocuk olduğun için isteklerin yerine gelmeyince sinirlenip soğuyorsun seni o kadar sevmeme rağmen saçma sapan isteklerin yüzünden ilişkimiz bitti sen bitirdinve doğum günüme sadece 3 gün kala bunu yaptın bana doğum günü hediyesi olarak(artık konuşmak istemiyorum) mesajını bıraktın aldığım en güzel hediyeydi teşekür ederim🙂
0 "Sen hastayken baş ucunda bekleyen bendim. Bir ihtiyacın olduğunda yanında olan, elinden tutan bendim. Ama ben hastaneye yattığımda yokluğundan başka bir şey göremedim. İnsan verdiği değeri en çok zor gününde karşısındakinden bekliyor. Meğer ben senin için öncelikmişim sanarken, sadece gerektiğinde hatırlanan biriymişim." (Şerefsiz sevgilim) Tam sana layık bir şarkı umarım birdaha karşıma çıkmassn m.......n💔💔💔💔💔
0 Neden benim attıklarımı paylaşmıyorsun ve onu bunu boş verdim senin peşine düştüm en yakın arkadaşınla samimi oldum yaralarının iğleşmesine bak bi kez daha kaza yapmışsın pazartesi günü yeni dikişlerini almışlardı o motoru da düzgün sür eve geç saate girme erken git🙃
0 İhanet yükü çok zordur herkes kaldıramaz helki bunu en yakının yaparsa bunca emeğin boşa gitmesi gerçekten insanı çok üzüyor. Buna sana hiç yakıştıramadım. ( Seviyorsanız söyleyiniz sarılınız yarın çok geç olabilir değer kaybetmeden önce anlaşılmalı bence )
0 Rota express kuryede çalışan tavşan kaskli çocuk rekabetin önünde karşılaştık kaç gün önce el salladin sanirim bana hatta lütfen paylaşır mısınız artık
0 Bugün 20.06.2026 cumartesi günü, siyah Chery 12 B.G ydi plakan sanırım o sıra çalışıyordum tam bakamadım. Araba kullanıyordun kaliumun orda pasha cafenin ordan geçiyordun. Bir kaç saniye balkıştık sonra arkadan araba korna çaldı diye gittin çok yakışıklı duruyordun bunu görüyorsan kendini belli et. Beğen yada nokta koy.