0 Çok özlüyorum çok. Yakında gelecem kırılan kalbini almaya inşallah. sende artık moralini bozma. Her ne kadar da birbirimize yanlış yaptıysakta barışmak daha güzel bir şey küs kalmaktan dansa. sadece birbirimizi tüketiyoruz böyle yaparak. Senden sadece isteğim kimsenin ne dediğini bakma. sabır ve dua et inşallah göreceksin ki işler yoluna girecek.
0 Bugün saat 19 gibi piesta avmde gua cafede oturan mavi tshirt siyan pantolon kırmızı ojeli tatlı kız. O nasıl bir tatlılıktır öyle. Gülüşün çok güzeldi