Yazdığınız mesajlara yorum veya beğeni geldiğinde bildirim almak istiyorsanız ya da diğer kullanıcılarla özel mesajlaşabilmek için lütfen Kayıt olun.

Kadın Erkek Popüler
1 Sehir dışından gelecez birkaç günlüğüne kalabileceğimiz apart vs varsa bilgi verebilir misiniz? (ulaş falan yazmayın direk kalabileceğimiz yerlerin adını varsa yazın)
1 Bir kadına küfreden erkeğin, adamlığı şüphelidir.. Eksiktir 👌🏻
0 Ulan bi kez olsun sevilmeyi istedim gerçekten sevilmek istedim o hissi yaşamak istedim .


1 Ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm ben senin için yaşamayı göze almışım demişti Polat abimiz
0 Bugün Devlet Hastanesinde Saat 14:30 civarında iki kız şikayeti olan değil kapıda bekleyen abla elbisen yoksa alayım sana giydiginin bikini'den farki yok bu kadarida fazla biri burada birşey yazinca özgürüm özgürüm diyorsunuz ama bizide günaha sokuyorsunuz tamam bizimde namusumuz göz kapagimizdir ama bu kadarida fazla eger pantolonun falan yok ise ulaş ben sana pantolon alırım


0 Sonra başkasıyla görürsen canın yanmasın diye itiraf atmıştım gelen yorumlara bak ya siz aptal mısınız benim ne demek istediğimi anlamamışsınız bile. Yani ilerkiii zamanlarda başkasıyla görürsen canın yanmasın demek istemiştim orda illa mezara kadar hep onu mu bekliyecem siz ne kadar iğrenç insanlarsınız be o kaşar diyen bey bacındır.!!
1 Aylardır bekledigim Itirafima karşılık veren bay ben şimdi adımın baş harfimi versem olmaz en iyisi sen bi işaret ver :)


2 Mrb dün akşam doğa cafede oturduğunuz masanın yanındaki masaya geldik. Ama çok farklıydın sen..


0 Residansta oturuyorum tek yaşıyorum öyle işten eve evden işe gerçekten sosyaleşmeye bile zaman bulamiyorum varsa eşlik etmek istiyen ( oyun oynarız, Netflix izleriz , yastık savaşı bile yapabiliriz ) zaman geçirmek istiyen arkadaşları bekliyorum . Ayrıca geçici süreliğine ev bulamayanlara kısa bi süreliğine misafir edebilirim öyle orda boş boş duracağına bekliyorum arkadaşlar iyi günler


0 Yaklaşık 3 aydır iş arıyorum. Ciddi manada zor durumdayım. Yardımcı olacaklar ulaş yazarlarsa ulaşabilirim. Selametle kalın.